עיצוב עצמות לחיים

עיצוב עצמות לחיים החל כטרנד של סלבס ודוגמניות ששאפו להדגיש את עצמות הלחיים כך שיגרמו להם להיראות צעירים, חיוניים וכריזמטיים יותר. תוך זמן קצר הפך הטיפול לפופולרי בקרב אנשים מן השורה והוא נחשב לטיפול קליל, בטיחותי ויעיל, המעניק למבנה הפנים ערך אסתטי גבוה. לחיים גבוהות ומתוחות הן סממן ליופי נשי בכל רחבי העולם ולכן עיצוב עצמות לחיים יכול להעניק גם לך מראה נחשק ונאה.

באילו מקרים מבצעים עיצוב עצמות לחיים?

התופעה של לחיים שקועות יכולה להיגרם כתוצאה מגורמים גנטיים, פגמים מולדים, תהליכים טבעיים של הזדקנות, או שילוב של שניהם. גם אורח חיים לא בריא והרזייה מהירה ודרסטית, יכולים לגרום להידלדלות מצבורי השומן באזור הלחיים ולפגוע במראה החיצוני ובעקבות כך בתחושות הביטחון והערך העצמי. הפתרון למצבים אלו הוא כאמור עיצוב עצמות לחיים, טיפול המתאים גם למי שיש לה מבנה פנים סימטרי ונאה אך היא מעוניינת לשדרג אותו.

עיצוב עצמות לחיים באמצעות חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא הכוכבת הבלתי מעורערת של תחום הטיפולים האסתטיים ובפרט עיצוב עצמות לחיים. מדובר בחומר הנמצא בגוף באופן טבעי ולכן טיפולי הזרקות של חומצה היאלורונית כרוכים בתופעות לוואי מזעריות בלבד ובחלק מהמקרים ללא תופעות לוואי כלל. יתרונות נוספים של חומצה היאלורונית הם שהטיפולים שבה לא מצריכים הכנה מיוחדת ולא כוללים זמן החלמה, בניגוד לניתוחים הפלסטיים של פעם. הטיפול מתבצע על-ידי הזרקה עדינה של חומצה היאלורונית לנקודות מסוימות בצדי הפנים ובחלק התחתון שלהם ופיסול של האזור עד לתוצאה הרצויה. התוצאות מיידיות ונשמרות לטווח ארוך – חצי שנה עד שנתיים. לכן, עיצוב עצמות לחיים גם אינו דורש התחייבות לסדרת טיפולים קבועה ותובענית ואפשר לשלב אותו בקלות עם שגרת החיים.

עיצוב עצמות לחיים בקליניקה מקצועית

עוד יתרון של עיצוב עצמות לחיים עם חומצה היאלורונית היא שתוצאות הטיפול הפיכות ואפשר לשפר ולתקן עד לשביעות רצון מלאה. המראה המתקבל הוא טבעי והרמוני ובחלק גדול מהמקרים אי אפשר להבחין בכלל כי נעשתה התערבות רפואית לעיצוב עצמות הלחיים. כל זאת בתנאי שבוחרים קליניקה מקצועית, עם רופאים מנוסים בתחום, שמבצעים את הטיפול בדייקנות ובתשומת לב, לאחר אפיון מקיף של מצב הפנים ורצונות הלקוחה.

עוד מהתחום