עיצוב ופיסול האף ללא ניתוח

מיקומו של האף על הפנים הופך אותו לאחד האיברים שמבחינים בהם מיד. זו הסיבה שאנשים עם אף במראה לא אחיד או עקום, חשים לעיתים תחושות של חוסר ביטחון ומבוכה. לא נעים לחשוב על כך שהדבר הראשון שאנשים מבחינים בו אצלנו הוא אף לא אסתטי אך לצד זאת, חשוב לזכור כי כיום אפשר לעבור טיפולים של עיצוב ופיסול האף ללא ניתוח, בקלות ובמהירות.

עיצוב ופיסול האף ללא ניתוח – האלטרנטיבה האידיאלית

בעבר, ניתוחי אף היו האפשרות היחידה לתיקון מראה האף. ניתוחים אלו היו כרוכים בהרדמה ובזמן החלמה ממושך וכמו בכל ניתוח, היה חשש לסיבוכים ולתופעות לוואי. בשנים האחרונות נכנסה לתחום הטיפולים האסתטיים אלטרנטיבה מעולה לניתוחים אלו וכבשה חיש מהר את הקליניקות ואת אהדת המטופלים. מדובר על עיצוב ופיסול האף, באמצעות חומצה היאלורונית.

היתרונות של חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית משמשת זה שנים רבות לפיסול האף, עיצוב ועיבוי השפתיים, תיקון פגמים אסתטיים, החלקת קמטים וקמטוטים ועוד. זהו חומר בטיחותי לשימוש ויעיל, עם תוצאות נראות לעין תוך זמן קצר וטיפולים המחזיקים לזמן רב. בשל תכונות אלו, חומצה היאלורונית פופולרית בקרב המטפלים וגם בקרב המטופלים, ששמחים על ההזדמנות ליהנות מטיפול איכותי וקליל המשתלב היטב עם שגרת יומם ולא כרוך בתופעות לוואי או החלמה.

יתרון נוסף של עיצוב ופיסול האף ללא הליך כירורגי, הוא שהוא מתאים לכל גיל. בעוד שניתוחים פלסטיים מצריכים המתנה עד סוף גיל ההתבגרות ועד שהגוף והפנים יסתיימו להתעצב, עיצוב ופיסול האף ללא ניתוח אפשר לבצע בכל גיל. עובדה זו קריטית במיוחד בגיל ההתבגרות, שבו מגבשים את הזהות והערך העצמי. אף במראה לא אסתטי יכול לגרום לתחושות רגשיות קשות ולחוסר ביטחון עצמי במיוחד בגיל זה ולכן טוב שקיימת האפשרות לטפל במצב.

עיצוב ופיסול האף מעכשיו לעכשיו

יתרון מובהק נוסף של עיצוב ופיסול האף ללא ניתוח, הוא מהירות הטיפול, שאורך כחצי שעה. מעבר לזה, הטיפולים לא כרוכים בהחלמה ואפשר לחזור לשגרה מלאה מיד ביציאה מהקליניקה. למטפל יש שליטה גבוהה בתהליך ויכולת דיוק גבוהה ולכן התוצאות נשמרות לזמן רב וגם במידה ויש צורך בתיקונים, ניתן לבצע אותם בקלות.

עוד מהתחום