מרכז טיפולים אסתטיים

אילו טיפולים מומלצים לאסתטיקה של העור?

התמודדות עם ההזדקנות של העור אינה פשוטה לאף אחד או אחת ולכן היום קיימים סוגים רבים של טיפולים אסתטיים במטרה למצוא פתרון יעיל עבור כל מטופל ומטופלת. באמצעות פנייה למרכז טיפולים אסתטיים מקצועי, תוכלו לקבל נגישות למגוון רחב של טיפולים לשיפור מראה העור ומבנה הפנים. הפנים שלנו הם החזית של המראה החיצוני ולכן ישנה התמקדות בטיפולים הללו לעומת טיפולים אסתטיקה אחרים. כיום ניתן לבצע טיפולי אסתטיקה קצרים ביותר ולקבל תוצאה מוצלחת בתהליך לא ניתוחי ועם זמני החלמה מהירים במיוחד.

מזותרפיה אנטי אייג’ינג לחידוש העור

אז איך אפשר לחדש את העור וליצור מראה צעיר יותר? עיקר הטיפול האסתטי הקיים היום מתמקד בחידוש העור בתהליך טבעי, כאשר הטיפול הנקרא מזותרפיה אנטי אייג’ינג הוא אחד הפופולריים בהם והוא נפוץ במרכזים האסתטיים בארץ בשנים האחרונות. בטיפול זה המטפל או המטפלת מבצעים חידוש של עור הפנים באמצעות מכשיר ייחודי הכולל מחטים קטנות. המחטים מבצעות חידוש של העור בצורה עדינה על ידי הורדת שכבה דקה מאוד של העור למטרת חידוש וייצור קולגן מהיר יותר. מומלץ לבצע את הטיפול רק אצל אנשי מקצוע מומחים בתחום ובפיקוח מקצועי של רופא מוסמך המכיר לעומק את השימוש במכשיר החדשני המשמש לטיפולי מזותרפיה.

היתרון בפנייה למרפאות טיפולים אסתטיים

בשונה מביצוע טיפולים ביתיים באמצעות קרמים וסרומים לחידוש העור, פנייה למרפאות טיפולים אסתטיים היא בעלת יתרון ברור עם אפשרות לבנות טיפול אסתטי מותאם אישית עבורכם. שימוש בחומרי מילוי כמו חומצה היאלורונית ובוטוקס מביאים לתוצאה מהירה יותר מכל חומר או תכשיר אחר שתשמשו בו. בנוסף לכך, טיפולים אסתטיים במכשור מתקדם כמו במזותרפיה, לא ניתן לבצע לבד בבית אלא רק על ידי אנשי טיפול מקצועיים והם בדרך כלל מספקים פתרון לטווח ארוך יותר משימוש בתכשירים ביתיים.

קביעת תור במרכז טיפולים אסתטיים

לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית במרכז טיפולים אסתטיים, צרו קשר עם קליניקה G Magic Touch הנחשבת לקליניקה מתקדמת עם צוות אמין ומקצועי המשתמש בחומרי המילוי והמכשור המתקדם ביותר הקיים היום לטיפולי אסתטיקה של העור. התקשרו למספר הטלפון המופיע באתר וקבעו יום ושעה הנוחים לכם ביותר לפגישה ראשונית עם צוות המקום.

אם אתם מעוניינים לקבל שירות מרופא אסתטיקה מומלץ, לחצו על הקישור

עשוי לעניין אתכם גם:

עוד מהתחום