מילוי שקעי עיניים

מילוי שקעי עיניים הוא אחד מטיפולי הקוסמטיקה הנפוצים ביותר כיום. שקעי עיניים יוצרים מראה עייף ובלוי שלא בהכרח משקף את הגיל המצב הגופני או מצב הרוח שלכם.
מילוי שקעי עיניים מאפשר ליצור הלימה בין התחושה הכללית לבין המראה החיצוני, לשפר את הנראות הכללית ולתרום בעקיפין לעלייה בביטחון ובערך העצמי.

התכהות של ארובות העיניים

התכהות של ארובות העיניים, הידוע גם בשם עיגולים שחורים periorbital, הוא מצב שכיח שיכול להשפיע על אנשים בכל הגילאים. זה מאופיין בכתמים כהים או עיגולים סביב העיניים, שיכולים להיגרם ממגוון גורמים כולל גנטיקה, אלרגיות, מתח, עישון וגורמים סביבתיים. למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים זמינים כדי לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים אלה ולשפר את בריאות העיניים הכללית שלך. טיפולים אלו כוללים שינויים באורח החיים כגון הימנעות מעישון ושינה מספקת, קרמים מקומיים להפחתת דלקת, טיפולי לייזר להבהרת העור, והליכים קוסמטיים כגון פילינג כימי או חומרי מילוי. בטיפול נכון, ניתן להפחית או אפילו להעלים עיגולים שחורים periorbital סופית.

כך תזהו אם יש לכם שקעים בעיניים

העור באזור העיניים עדין ודק במיוחד ולכן נוטה לסבול מתופעות שונות. שקעים בעיניים מתחילים לרוב מהפינה הפנימית של העיניים ומשם הם יורדים בצורת אלכסון לכיוון מרכז הלחיים, במסלול זליגת הדמעות. מסיבה זו, שקעים בעיניים מכונים גם “שוקת הדמעות”. העור בשקעים יהיה בדרך כלל כהה יותר, יחסית לגוון עור הפנים, מה שמגביר את האפקט השקוע והעייף. במקרים מסוימים מופיעים עם השקעים גם שקיות שומן וכתמי פיגמנטציה.

החדשות הטובות הן, שיש פתרון – מילוי שקעי עיניים בטיפול מקצועי, אזור טיפול עם מינימום כאב.

כיצד מבצעים מילוי שקעי עיניים?

מילוי שקעי עיניים מתבצע על-ידי הזרקת חומצה היאלורונית לאזור המטופל. הטיפולים מתאימים למגוון גילים, הסובלים מהתופעה והם מחזירים לפנים מראה הרמוני, צעיר ורענן. חומצה היאלורונית נחשבת כיום לחומר הגלם הפופולרי ביותר בתחום הטיפולים הקוסמטיים וכן לאחד הבטיחותיים ביותר שיש. מילוי שקעי עיניים באופן זה מאפשר לטפל בבעיה באופן קליל ומהיר, עם תוצאות הנראות תוך זמן קצר ונשמרות לזמן ארוך. כמו כן, מילוי שקעי עיניים משפר גם את הפיגמנטציה באזור המטופל וכך מתקבל מראה אחיד ואסתטי.

למילוי שקעי עיניים יש חשיבות גדולה בעולם הטיפולים האסתטיים. זאת משום שהעיניים הן הראי לנפש ואחד הדברים הראשונים שאנשים שמים לב אליהם כשהם מביטים באדם אחר. זו הסיבה שהמוני אנשים בעולם בוחרים בטיפולי מילוי שקעי עיניים ושואפים להחזיר לעצמם את המראה בעל הנוכחות והכריזמה.

למי מתאים הטיפול?

טיפולי מילוי שקעי עיניים מתאימים לכל מי שסובל מאובדן רקמות השומן התת-עוריות באזור העיניים, האחריות על המראה האלסטי ועל נפח העור. תופעה זו יכולה להתרחש בשל תהליכי הזדקנות טבעיים, חשיפה לפגעי הסביבה, חשיפה מרובה לשמש, עישון, הרגלי שינה ותזונה לקויים ומגורמים גנטיים.

עוד מהתחום