מה זה טיפול סקולפטרה

מחפשת טיפול אסתטי חדשני לטווח ארוך יותר?

אם אתם מחפשת דרך לשפר את מראה עור הפנים ללא צורך בהגעה לטיפולים כל מספר חודשים, כדאי שתדעי מה זה טיפול סקולפטרה. חומר הטיפול סקולפטרה מגביר את ייצור הקולגן בעור הגורם לאלסטיות של עור הפנים. התוצאות במקרה זה הן לתקופה ממושכת יותר ומספקות מראה רענן וצעיר גם באמצעות טיפולים אסתטיים קצרים יחסית. החומר מיושם בעור הפנים באמצעות הזרקה עם מכשיר הנקרא קנולה (ולא מזרק) מה שמאפשר להפחית את הכאב בתהליך הטיפולי ומניעה של דימומים. החזרה לשגרת עבודה או לשגרת היום יום היא מיידית וכל מה שתדרשי לעשות בימים לאחר הטיפול הוא לבצע עיסוי עדין לאזור הפנים במשך כמה ימים לאחר הטיפול.

סקולפטרה חומר מילוי במספר טיפולים

השימוש בסקולפטרה חומר מילוי מתבצע בדרך כלל באמצעות 2 טיפולים עד 3 טיפולים בהתאם למצב עור הפנים. הזרקת סקולפטרה מתבצעת באזורים שונים בעור הגוף כמו הצוואר, הידיים והבטן. היתרון של הזרקת סקולפטרה הוא התאימות הביולוגית של חומר המילוי, מה שמאפשר לגוף לספוג את החומר בצורה טבעי ולמנוע ניפוח של עור הפנים. התוצאות אם כן הן מוצלחות ביותר ונשים רבות מרוצות מהשימוש בחומר המילוי המהפכני המביא איתו בשורה חדשה לטיפולי האסתטיקה של עור הגוף והפנים. הטיפול אורך בין חצי שעה לשעה כולל האלחוש והוא מאושר על ידי משרד הבריאות לשימוש בטיפולים אסתטיים לגוף.

טיפול פנים סקולפטרה לגילאי 40+

אז למי יכול להתאים טיפול פנים סקולפטרה? טיפולי הסקולפטרה מתאימים הן לגברים והן לנשים ובמיוחד לגילאי 40 ומעלה. יתכן והטיפול יהיה מתאים לגילאים צעירים יותר אך יש לבחון כל מקרה לגופו ולבצע בדיקת אבחון מקדימה על מנת להתאים את סוג הטיפול הנדרש לעור הפנים והגוף שלך. חשוב לציין כי את התוצאה המרבית תוכלי לראות לאחר כ-3 חודשים מיום הטיפול הראשון. עם זאת, המראה הצעיר והרענן של עור הפנים יכול להישאר לתקופה ארוכה של עד 3 שנים.ד

מה זה טיפול סקולפטרה?

אם את רוצים לדעת עוד על מה זה טיפול סקולפטרה ולמה הוא נחשב למהפכני, צרי קשר עם קליניקה G Magic Touch הנחשבת לאחת הקליניקות המובילות בתחום הטיפולים האסתטיים. הקליניקה מנוהלת על ידי הרופאה ד”ר סוזנה גלפרין המציעה לך את שיא הטכנולוגיה של הטיפולים האסתטיים לנשים וגברים.

עוד מהתחום