מה זה טיפול מזותרפיה לפנים

מעוניינת בפתרון יעיל לחידוש העור? את במקום הנכון!

אחד הטיפולים המתקדמים ביותר היום לחידוש הפנים נקרא מזותרפיה. טיפול המזותרפיה מתבצע באמצעות מכונה מיוחדת הכוללת מחטים קטנות מאוד המבצעות חידוש של העור בתהליך טיפולי מבוקר ויעיל. אם אתם רוצה לדעת מה זה טיפול מזותרפיה לפנים ולמה הוא יעיל, חשוב שתביני מה זה החלבון קולגן ולמה הוא חשוב בגוף. חלבון הקולגן מאפשר את שמירת הלחות והגמישות בעור והוא יכול לשמור על מראה עור צעיר ורענן יותר. הטיפול למעשה מאפשר להגדיל בצורה יעילה את ייצור הקולגן בעור ולחדש את מראה העור שלך.

מה זה מזותרפיה לטיפול אסתטי?

בין 4 ל-8 טיפולים בממוצע מתבצעים בטיפולים חידוש הקולגן בעור הפנים כאשר בין כל טיפול יש לחכות כ-4 שבועות סך הכל. כל טיפול יכול להימשך כשעה תלוי במצב עור הפנים ובאזורים בהם יש צורך בטיפול לחידוש העור. אם את רוצה להבין מה זה מזותרפיה ולמה היא כל כך נפוצה היום, כדאי לדעת כי היא פותרת את הצורך בהזרקות והיא פחות מכאיבה מרוב טיפולי האסתטיקה לעור הפנים הקיימים היום בישראל. חשוב לדעת כי לאחר הטיפול יש להימנע מחשיפה לשמש חזקה מכיוון שעור הפנים יהיה במצב רגיש.

מה זה מזותרפיה לפנים

על מנת שתוכלי להבין מה זה מזותרפיה לפנים חשוב שתדעי האם את יכולה לבצע את הטיפולים הללו מכיוון שהן אינן מתאימות לכל אחת. אם את בהריון אסור לך לעבור את סוג הטיפול הזה. מלבד זאת אם את סובלת מבעיות עור שונות כמו פסוריאזיס רצוי להימנע מלבצע את הטיפול. באופן כללי, ההמלצה היא להגיע לקליניקה מקצועית המנוהלת על ידי רופא מוסמך על מנת שתוכלי לבצע בדיקת אבחון ולבדוק האם הטיפול יכול להתאים למצב הרפואי שלך, לגיל שלך ולתוצאות הרצויות מבחינתך לעור הפנים שלך.

מה זה טיפול מזותרפיה לפנים?

לקבלת מידע נוסף בנוגע למה זה טיפול מזותרפיה לפנים, צרי קשר עם קליניקה G Magic Touch המתמחה בטיפולי אסתטיקה מתקדמים ללא טיפולים פולשניים. צוות המרפאה מנוהל על ידי ד”ר סוזנה גלפרין הנחשבת לעילוי בתחום האסתטיקה הרפואית והיא יכולה להתאים עבורך במדויק את הטיפול הדרוש לך לעור הפנים.

עוד מהתחום