הרמת פנים באמצעות חוטים

בעבר, מי שלא היה מרוצה מתווי הפנים שלו, היה צריך להיכנס תחת סכין המנתחים ולעבור ניתוח פלסטי מורכב הכרוך בכאבים והחלמה לאחר מכן. ניתוחים אלו היו כרוכים בהרדמה מלאה, שגם לה סיכונים משל עצמה והתהליך כולו היה מאתגר ויקר.
עם הזמן, טיפולי הרמת פנים הם מהטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר. בעבר, הם היו כרוכים בניתוח פולשני, אך כיום, עם ההתקדמות המטאורית של עולם הרפואה האסתטית, יש פתרון קליל ופשוט – הרמת פנים באמצעות חוטים. לשיטה זו יתרונות רבים והיא מבוססת על טכנולוגיה ביולוגית מיוחדת, לכן לא פלא שהפכה לשיטה המועדפת בקליניקות מקצועיות לרפואה אסתטית.

החזירו את המראה הצעיר עם הרמת פנים באמצעות חוטים

הרמת פנים באמצעות חוטים מתבצעת בגילים מבוגרים יחסית, משום שהתופעה היא חלק מתהליכי ההזדקנות הטבעיים. ככל שאנו מזדקנים, הרקמות התומכות של העור מאבדות את אחיזתן וגם ייצור הקולגן פוחת משמעותית. כתוצאה מכך הפנים מתחילות לצנוח ולהיראות נפולות ולא אסתטיות. במקרה כזה הפנים, שפעם היו אלסטיות ומתוחות, הופכות לסימן היכר של הזיקנה, מה שגורם ללא מעט מבוכה וחוסר ביטחון. לכן, הרמת פנים באמצעות חוטים מתאימה לכל מי שרוצה ליהנות מעור מתוח במראה צעיר וחיוני.

היתרונות של הרמת פנים באמצעות חוטים

הרמת פנים באמצעות חוטים מתבצעת בקלילות ויש לה יתרונות רבים:

  • היא מאפשרת להימנע מניתוחים פלסטיים בהרדמה מלאה ומהליך מורכב הכולל החלמה ארוכה, כאבים, סיבוכים אפשריים ועוד.
  • הטיפולים מהירים וקלילים, ללא הכנה מוקדמת.
  • את התוצאות של הרמת פנים באמצעות חוטים אפשר לראות כמעט מיד.
  • תוצאות הטיפול נשמרות עד שנה וחצי – טווח זמן ארוך המונע את השעבוד לסדרות טיפולים תכופות ותובעניות.
  • פתרון נגיש וזמין בכל מרכז אסתטי מקצועי.
  • מתאים למגוון גילים, גם לנשים עם סימני הזדקנות ראשונים וגם לנשים עם עור בוגר.
  • באישור משרד הריאות ו fda

הטכנולוגיה בשירות הרפואה האסתטית

הרמת פנים באמצעות חוטים מתבצעת תוך שימוש בחוטים מיוחדים, העשויים מחומר ביולוגי. חומר זה מאפשר להקנות לפנים מראה מתוח וטבעי, המשתלב היטב עם המראה הכללי של המטופלים. החוטים בלתי נראים ונמסים לגמרי אחרי כשמונה חודשים ממועד הטיפול, שתוצאותיו כאמור נשמרות לזמן רב הודות לטכנולוגיה החדשנית.

הרמת פנים באמצעות חוטים עושים רק אצל מומחים בתחום

כדי להנות מכל היתרונות של הרמת פנים באמצעות חוטים, חשוב לבחור קליניקה מקצועית המתמחה בתחום. כך תוכלו להבטיח כי אתם מקבלים תמורה מלאה להשקעה שלכם ונהנים מטיפול חדשני ופופולרי שיגרום לכם להיראות צעירים בכמה שנים ולהרגיש חיוניים ומלאי ביטחון.

אם אתם מחפשים רופא אסתטיקה מומלץ לחצו על הקישור

עוד מהתחום