איזה קולגן הכי מומלץ

רוצה לחדש את עור הפנים? מחפשת פתרון עם קולגן?

החלבון קולגן הוא אחד מהחלבונים הנפוצים בגוף שלנו והוא מהווה את הבסיס של ייצור רקמת החיבור של הגוף. בתור חלבון נפוץ בגוף, הוא גם כולל כ-70 אחוזים מהמסה של העור. באמצעות הקולגן בעור, אנחנו רואים עור גמיש יותר בגילאים צעירים, כאשר בגילאים מבוגרים יותר ייצור החלבון קולגן פוחת באופן משמעותי וכך גם החזות של מראה עור הגוף שלנו בגילאים מבוגרים. היום ניתן לראות את השימוש בקולגן לצורך טיפולים אסתטיים לחידוש מבנה רקמות העור. אז איזה קולגן הכי מומלץ ואיך מתבצעים הטיפולים? במאמר הבא ניתן לך את כל הפרטים.

איזה קולגן מומלץ לחידוש העור?

אחת משיטות הטיפול המתקדמות ביותר היום לחידוש הקולגן בעור היא שיטת הטיפול הנקראת סקולפטרה. סקולפטרה הינו חומר מילוי לטיפולים אסתטיים המורכב מחומצה פולי לקטית. הטיפול מתבצע בהזרקה לאחריה מתחיל תהליך ביולוגי ייחודי לחידוש העור באמצעות סיבי קולגן. מכיוון זהו תהליך טבעי, התוצאות נראות גם למשך זמן רב יותר לעומת טיפולים אחרים. אז אם את רוצה לדעת איזה קולגן מומלץ לשימוש, חומר המילוי סקולפטרה יהיה הפתרון היעיל ביותר עבורך. חידוש קולגן לפנים בפרט ועור הגוף בכלל, יכול להצעיר את העור שלך בצורה יעילה וללא צורך בביצוע פעולות כירורגיות. חידוש סיבי קולגן לפנים באמצעות חומר הסקולפטרה מחזיק לתקופה ארוכה של כ-3 שנים וניתן לחדש את הטיפול לאחר תקופה זו.

שיטות הטיפול עם סקולפטרה קולגן

שימוש בסקולפטרה קולגן נכנס בשנים האחרונות לישראל וכבר תפס תאוצה. חומר המילוי נחשב לבטוח ואמין ומאושר בישראל על ידי משרד הבריאות. מומלץ לפנות לקליניקה מקצועית לביצוע הטיפול מכיוון שהוא נחשב לחדשני ודרוש ניסיון בשימוש בחומר על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר בטווח קצר. התהליך הטיפולי נמשך כשעה בסדרת טיפולים של כ-3 טיפולים ואת התוצאות הטובות ביותר אפשר לראות לאחר כ-3 חודשים מרגע הטיפול הראשון.

איזה קולגן הכי מומלץ לטיפול?

לקבלת פרטים נוספים על איזה קולגן הכי מומלץ לטיפולי אסתטיקה לעור, צרי קשר עם קליניקה G Magic Touch הנחשבת למספר אחת בתחום חידוש העור באמצעות ייצור קולגן. צוות המרפאה זמין עבורך דרך מספר הטלפון המופיע באתר וישמח לתאם עבורך פגישת אבחון.

עוד מהתחום